Küresel pazarda başarılı olmak için bilgiye dayalı karar alın.
Pazar araştırması, ürün veya hizmetinizin hedef pazara uygunluğunu ölçümlemek, fırsatları yakalamak ve riskleri en aza indirmek amacıyla gerçekleştirilen bir çalışmadır.
700'den fazla küçük ve orta ölçekli şirketin ihracat stratejileri üzerine yapılan anket sonuçlarımıza göre, güçlü yurtdışı satış büyümesiyle en çok ilişkilendirilen strateji, ihracat yapmadan önce hedef pazardaki yabancı rekabetin kapsamlı bir şekilde değerlendirilmesidir.
Anketimiz, en başarılı ihracatçıların, yabancı rekabetle karşılaşmadan önce hazırlık yaptıklarını ortaya koyuyor. Uluslararası pazarlarda rakiplerini değerlendirmek için zaman ve çaba harcayan şirketler, bu değerlendirmeyi yapmayanlara kıyasla önemli ölçüde daha yüksek ihracat satış büyümesi raporluyor.
Hangi pazarları, hangi müşterileri hedeflemelisiniz ve rakipleriniz kimler?
Ürün ve hizmetleriniz için küresel pazarı değerlendiriyor, nereyi ve kimleri hedefleyeceğinizi belirliyoruz.
Size Yardımcı Olabiliriz
Tüketici Eğilimleri
Hedef pazarınızdaki müşteri profillerini ve potansiyel tüketici eğilimlerini belirliyoruz.
Marka Algısı ve Ürün İmajı
Markanızın, ürününüzün veya hizmetinizin son kullanıcılar ve satıcılar tarafından nasıl algılandığını analiz ediyoruz.
Ürün Konumlandırma ve Fiyatlandırma Stratejileri
Ürünlerinizin dünya pazarındaki yerini ve hacmini öğrenerek konumlandırma ve fiyatlandırma stratejilerinizi optimize ediyoruz.
Rakip Analizi
Rakiplerinizin ithalat ve ihracat trafiğini analiz ederek yeni potansiyel pazarları keşfetmenize yardımcı oluyoruz.
Güçlü ve Zayıf Yönlerin Belirlenmesi
Şirketinizin ve rakiplerinizin güçlü ve zayıf yönlerini değerlendirerek fırsatlar ve riskler hakkında bilgi sahibi olmanızı sağlıyoruz.
Pazara Giriş Raporu
Pazara giriş kararınızı destekleyecek tüm verileri içeren, takip edilmesi kolay bir nihai rapor hazırlıyoruz.
Ne Elde edersiniz
Hedef pazara daha etkili giriş yapın
Potansiyel müşterilerinizi ve tüketici eğilimlerini anlayın
Marka imajınızı güçlendirin
Markanızın ve ürünlerinizin algısını değerlendirerek güçlü ve zayıf yönlerinizi tespit edin.
Satışlarınızı artırın
Ürünlerinizin pazar içindeki yerini anlayın ve fiyat stratejilerinizi optimize edin
Rekabet avantajı elde edin
Fırsatları değerlendirme ve riskleri yönetme kabiliyetinizi artırın.
Pazara daha sağlam bir şekilde giriş yapın
Pazara giriş kararınızı destekleyecek kapsamlı verilere ulaşmanızı sağlayın.